Dlaczego warto wybrać 'Warsztaty "Strategia żywieniowa w chorobie Hashimoto"'

Wszystkie kursy prowadzę na żywo, zgodnie z autorską metodą nauczania, w której staram się łączyć wysokiej jakości wiedzę naukową z podejściem praktycznym. Wiedza ta poparta jest badaniami naukowymi i doświadczeniem. Każdy uczestnik warsztatu otrzymuje w formie elektronicznej imienny certyfikat uczestnictwa w warsztatach.

Choroba Hashimoto jest choroba autoimmunologiczna charakteryzują się nieprawidłowościami w funkcjonowaniu układu immunologicznego, na skutek, których dochodzi do atakowania przez organizm jego własnych tkanek. W przypadku choroby Hashimoto organizm atakuje tarczycę.
Jak wynika z badań, z Hashimoto zmaga się 5% populacji, ponadto osiem razy częściej diagnozowana jest u kobiet, niż u mężczyzn.

Choroba ta uwarunkowana jest zarówno czynnikami genetycznymi jak i środowiskowymi.

Wśród najczęstszych przyczyn wymienia się m.in.

• przewlekły stres,
  • palenie papierosów,
  • przebyte infekcje,
  • napromieniowanie
  • poziom dostarczanego do organizmu jodu i selenu .

Jest najczęściej występującą przyczyną niedoczynności tarczycy.

Podczas warsztatu „Strategia żywieniowa w chorobie Hashimoto” dowiesz się:

• w jaki sposób przygotowywać posiłki w pełni wartościowe przy występowaniu choroby Hashimoto  i  chorób współistniejących: celiakii, RZS czy cukrzycy
  • jaką stosować suplementację, gdy dochodzi do obniżonej zdolności przyswajania witamin i minerałów z przyjmowanych pokarmów
  • omówione zostaną zagadnienia interpretacji wyników badań biochemicznych kwi, badań tarczycowych
  • omówione zostaną czynniki destabilizują poziom hormonów u osób chorych na Hashimoto
  • omówione zostaną rozwiązania dietetyczne stworzone na podstawie gotowych protokołów żywieniowych przy współwystępowaniu Hashimoto i innych chorób
  • przedstawione zostaną sprawdzone schematy dietetyczne wykorzystywane w pracy z osobami z chorobą Hashimoto

Zwiększysz swoją wiedzę w postępowaniu dietetycznym w chorobie Hashimoto pozwalającą na skuteczniejszą niż kiedykolwiek działanie!

Zapraszam na warsztaty.

Zapisz się na kurs

Adres jest już zapisany na ten kurs

Jeśli chcesz dostawać informacje, które pomogą Ci w rozwijaniu kariery, a więc o kursach, promocjach, wydarzeniach branżowych, ofertach pracy, praktykach lub stażach itp., na podane przez Ciebie dane kontaktowe, zaznacz poniższe pole:

Gdzie?
zdalnie