Konsultacje Online

Konsultacja online nie wymaga wizyty w gabinecie dietetycznym, ponieważ odbywa się za pośrednictwem rozmowy przez aplikację Skype lub Messenger.

W obliczu ogromnego tempa życia i wiecznego braku czasu, jest  to proste i wygodne rozwiązaniem dla pacjenta. Pozwala skonsultować się ze mną właściwie z dowolnego miejsca na ziemi.

KONSULTACJA ONLINE ELIMINUJE KONIECZNOŚĆ DOJAZDU, A WIĘC POZWALA ZAOSZCZĘDZIĆ CZAS

Podczas takiej konsultacji przeprowadzam wywiad z pacjentem, co w połączeniu z przesłaną wcześniej dokumentacją, wynikami badań, pozwala mi dokonać dokładnej analizy sytuacji i oceny stanu pacjenta.

Na podstawie zgromadzonych informacji:

• przekazuję niezbędne zalecenia
  • zlecam badania diagnostyczne (jeżeli jest taka potrzeba)
  • przygotowuję plan działania dietetycznego

W celu monitorowania postępów wizyty kontrolne również mogą odbywać się w tej wygodnej dla pacjenta formie.

JAK DZIAŁA KONSULTACJA ONLINE?

W dniu konsultacji o ustalonej porze należy oczekiwać na połączenie z mojej strony za pośrednictwem wybranego wcześniej kanału komunikacji. Zasady stosowane na konsultacji online są takie same jak na stacjonarnej pierwszej wizycie (patrz Pierwsza wizyta).

JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO KONSULTACJI ONLINE?

Konsultacja online nie wymaga szczególnego przygotowania, istotna jest świadomość swoich potrzeb i oczekiwań. Przed konsultacją można przygotować zagadnienia/pytania, które mogą być istotne podczas rozmowy ze mną.

ILE KOSZTUJE KONSULTACJA ONLINE?

Koszt konsultacji online jest taki sam jak w przypadku stacjonarnych wizyt w gabinecie dietetycznym (patrz Cennik)

Dieta gorzów wielkopolski

Warsztaty "Strategia żywieniowa w chorobie Hashimoto"

Głównym celem warsztatów „Strategia żywieniowa w chorobie Hashimoto” jest zapoznanie uczestników z najnowszymi doniesieniami naukowymi, aktualnymi trendami oraz sprawdzonymi metodami interdyscyplinarnego podejścia do terapii choroby Hashimoto.

12.04.2024